Skandalarrangörerna har en del att jobba på...

Jag vet inte hur många gånger jag såg klockan ticka vidare - flera sekunder - under JVM-finalen där Sveriges J18-lag ställdes mot USA. I samtliga perioder förekom slarvet.
På planen och på sargen förekommer tonvis med reklam för det som komma skall - VM i Minsk 2014. En reklam som marknadsförs på sämsta möjliga sätt.



Sverige hade inte en chans mot USA och om de hade fått de där, kanske 10-15 sekunderna som de inte fick, så hade det förmodligen inte heller gjort någon skillnad. Det här är dock något som absolut inte skall få förekomma i hockeyn. Något som förundrar mig är att det är en oberoende arrangör som står för "fusket"/slarvet.
Hur svårt kan det vara att hitta folk som tittar på matchen, tittar på domaren och stoppar en klocka?

Nä ni, vitryssar. Ni får skärpa er till 2014, för det här håller inte.

/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0